Äntligen fredag! 2012,08,03


Älskar bara bilden!! Haha! ;)

Godmorgon!
Idag är det äntligen fredag! Skulle egentligen redan varit i stallet för fotografering med hästen min, MEN.. på grund av vädret så blev det inget... Hur jävla mycket kan det regna egentligen på en sommar!? Den här sommaren kan man ju fasen räkna på fingrarna på hur många sol dagar det har varit.. Nej, utomlands resa, JA TACK!!
Nu på eftermiddagen så åker jag till min fina fina Lina! Vi ska åka och dansa till Shake i Jättendal, Älvstagården. Kommer bli grymt, för det blir det jämt när jag är med den underbara,spralliga tussen! ;)


Ha en fortsatt bra dag och hoppas ni har lite sol och värme, inte de här pissvädre! puss påer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0