Flytt till brunflo - check!


Den finaste stället bor jag på utan tvekan! :)

Heeeeeeeeeeej påer!! ;)
Denna vecka då jag vare heelt borta härifrån är det för att vi har flyttat aallt som tillhör mig till brunflo! To my neeew sweet home! ;) Det bästa jag har flyttat med är min underbara flick och som ni vet är ju det så klart Leonie! :) Har henne 3 minuter cykelgång bort bara, såå lycklig är jag över det!!
Men det finns ett stor men med stort M på.. Och det ä'r att jag har inte fixat internet än.. Det är just därför jag inte vare så social på den här bloggningsfronten. Men till veckn om turen är med mig vill säga.... så ska jag ha internet och kunna uppdatera som aldrig förr! ;)

Ikväll var jag och brorserna och mamsen & papsen på bio! Vi såg The Expendables 2 en riktigt bra film om man vill se (tränade killar,höhö!!;)) myycket action och då menar jag action blod,dö,blod,dö ja ungefär så ja, men riktigt bra som sagt! Så helt klart en fim som jag rekommenderar starkt!
Nu sitter jag här hemma i Gåsböle och förtår inte hur jag ska kunna somna i detta lugna,trygga hus.. Man hör inte en ända bil, inga tåg, inga människor, inget piano spelande, inga vattenledningar... Tänk om detta lugn kunde vara i Brunflo också.. Och ändå bor jag i ett vääldigt lugnt område, men märker ändå stoor skillnad.
Mitt kära älskade gåsböle!♥

Hoppas allt är toppenbra med er alla, med mig är det bara fint! Vi hörs snart igen, håll uuut! ;) pusss'n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0