Stavre by night




Heeeej alla Annas läsare!! Lina här igen, som vanligt  ;)

Börjar bli en rolig vana nu att invadera Annas blogg när hon inte bloggat på länge. Någon måste ju hålla ställning här med, inte sant!? ;)  Tänkte iaf visa er två bilder som jag tog idag när vi väntade på färjan i Stavre som går över till Annas lilla ö.  Solen hade precis gått ner och lämnade ett magiskt sken efter sig som jag bara inte kunde motstå, solnedgångsälskare som jag är.  Vet inte hur många hundra solnedgångar jag har på bild!? Antagligen för många, men kan inte låta bli..

Just nu sitter jag här vid datorn samtidigt som Anna springer omkring som en dåre och försöker packa inför vår resa till Fjollträsk imorgon, även kallat Stockholm. Klockan rinder 03.45 och sedan är det bara att dra sig till flyget i Östersund. Imorgon är det dags att göra Grönan osäker, för då kommer norrlandsflickorna!! ;)

Men nu GODNATT på er och på återseende! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0