Sundsvall 2012,08,12


I veckan kommer förmodligen jag och min lilla tuss åka och göra något väääldigt roligt!! :D ♥

Haaaalo kära vänner!
Idag har jag,mor & far vare i Sundsvall på Hööks, IKEA (där blev vi ungefär hela dan) och lite Birsta City på de! Ni kan förstå vilken dag jag har haft!? Huuur bra som helst! Mina föräldrar är dem snällaste och bästaste som finns och som man någonsin kan ha och som man önskar! :) På Hööks blev det en hel del som fick följa med hem till mig och prinsessan min! Schabrak, fleece-ländtäcke, ridbyxa, dunväst med mera! På IKEA blev det vardagsrums-bord och en divan soffa till lägenheten och nå små plock! :) Sedan införskaffade jag mig ett par Vita Converse (äkta) jag tog dem i skinn för tyckde de var lite mer rejäla och hållbarare nu när det börjar gå mot hösten tyvär.. Så nu är jag en gla och lycklig liten flicka som fått allt detta av mina älskade föräldrar! :')
Bilder kommer väl på lite av varje så småning om!

Ha en fortsatt bra kväll så ska jag visa er något vääldigt fint sedan in mot småtimmarna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0