2012-02-24 FREDAG

Hallojsan! Allt bra med er?  Här är det ganska så finnemang! :) Jag har blivit bättre i min sjuka så de är suuper! :D Solen skiner, det är en klar blå himmel med några få tunna moln och det droppar från taken! Så idag kan vi inte klaga på mycket! Fåglarna har börjat kvittra och de är lycka för mig. Så himla härligt att höra de :)
Nu känns det som att våren har börjat komma till oss! Ljuvligt! :D
Idag ska jag ta och städa och mublera om på mitt rum. Haha fick nå fnatt nu med att ha spotify på högsta volym och öppna dörrarna och få in frskluft och bara städa och plocka här inne! Så ska jag överraska mamsen och papsen sedan när dom kommer hem från jobben! :)








Ha en fortsatt fin dag allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0