ALLA ♥ DAG

En hjärtedag!♥



Bilder på mig och Sunding sen i somras innan en dans på Sandviken, minnen minnen.. ;) ♥

Har just kommit hem från miss Sunding! Har haft en mysig kväll i Sörviken som bjudit på planering av idrottslektionen vi ska ha på måndag, kommer bli grymt! :) Vi har ätit gomiddag och så klar gofika! ;)
Mathilda gör så att jag inte är helt foreveralone! Min lilla flicka! Hu å jeg är som en vacker sommardag! HAHAHA åå va jag andvänder fina ord! (HAHHA sämst!!)
Jaja nu ska jag ta och hoppa i säng, för imorgon är det skola hela dagen lång sedan är det både uppvisningsgrupps träning och sedan sten hård träning med Emil (Söndag ska vi tävla i sundsvall!!) så det blir en fullspäckad dag med andra ord! Härligt med massa träning! :)

Glad alla ♥ dag på er alla läsare! :)
Hoppas ni har haft en underbar dag! Kärlek till er från mig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0