TULPANER

Ja då har jag suttit och pillat på kameran och har hittat nya inställningar och kombinerat olika inställningar och en del foton blir bra och andra mindre bra, men de är bara att nöta så ska man nog kunna få till fler och bättre foton också. Tycker det är sjukt kul att bara sitta och ta kort, kan typ sitta och ta kort (fast med olika inställningar ofc!) på samma grej i timmar! Hehe :) Fast jag tror det är bra för man lär sig väldigt mycker när man verkligen sätter sig ned och försöker och provar alla möjliga kombinationer av inställningar :)
Haha nu ska ni få en liten bildbomb på tulpaner (älskar tulpaner!!)!
Ja som sagt, kan sitta och fota samma sak om och om igen (haha..), jaja som ni ser har jag hittat nya inställningar (INGA bilder är redigerade varken på datan eller kameran!!) så roligt att testa lite hur och vad man kan göra med bilderna då! :)

Nu ska jag ta och slänga mig i soffan och se på Mammor och minimodeller! Så vi hörs nog mest troligt imorgon! Ha en fortsatt fin kväll mina vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0