MIN KVÄLL

Tjollahoppsan på er alla! Allt bra med er idag? :)
Med mig är det bra, ja lever ju iallafall! ;) Skoldagen har vare som en av alla andra skoldagar vilket betyder massa SV+SO lektioner (speciellt Tisdagar) och på de lektionerna nu för tiden så är det ungefär bara religion..Avskyr det! Efter skolan så blev det telefonprat med goknulen Lina galningen Wikberg! :D Vi pratar verkligpen om allt mellan himmel och jord och vi skulle kunna prata huur länge som helst och då överdriver jag inte! Underbart alltså! Längtar verkligen tills på fredagkväll då jag kommer till Lina! Helgen kommer bli perfekt de vet jag redan nu, kommer vara fylld av skratt + galenskaper (som alltid!!)! ;)

Haha älskart!



Nu är det Top model Sverige som gäller för mig! På Tv3!


Ha en fin kväll allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0