27 JANUARI 2012

Här kommer det lite bilder sen idag. Vi har verkligen haft otroligt fint väder här hemma på ön idag! Strålande sol med delvis blåhimmel annars bara tunna tunna moln som har gett småa snöflingor :)






Älskar snöflingor, de är rent ut sagt vackra! Att naturen kan göra dessa former är konstigt i min värd..








J A G  Ä L S K A R  D I G  P A P P A!♥
Har spenderat min dag med min goknul till pappa! Vad skulle jag ta mig till om jag inte hade han i min vardag?
Haha åå jag kan inget annat än att vara stolt över att jag har honom som pappa och älskar honom mest över allt annat! Inget skulle kunna skilja oss imellan det är ett som är säkert i mitt liv i alla fall! ♥


Hoppas ni har haft en lika bra och solig dag som mig! Nu väntas en myskväll med familjen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0