2012-07-24 Tisdag



Godagens på er alla godingar! :)
Idag är en lugn dag, ska fixa lite på rummet och sortera garderoben för att om två veckor flyttar jag. Så då ska den vara en ny och fräsch garderob med bara kläder som jag använder och inte sådant som bara ligger och tar upp plats! Mamsen har semester så hon är också hemma, älskar att vara hemma med henne och bara lyssna på musik och bara vara och små plocka lite! :) Ikväll ska jag åka till min bästa också! Vi väntar på att hovslagaren ska komma och slå på henne några nya skor så vi kan ut och busa igen! ;) Även den lilla tösen kommer att flytta om 2 och en halv vecka typ. Hon flyttar med mig till Brunflo och det är jag evigt tacksam över att få ha henne så nära mig.♥

ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: william

fin bild:D

2012-07-24 @ 13:36:21
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0