Jag vet en sak som är säker och det är.....


Mina fina älskade flickor!!♥

..... att jag vill tillbaka till livet i Malung!!!!! ♥
ååh.. Jag vill bara tillbaka till alla underbara människor som jag varit med i malung i veckan.. Blir depp av att tänka tanken att några av dom kommer det dröja vääldigt länge tills ja få träffa dom igen... :(
Jag har haft 4 underbara,galna,myysiga, ja alllllt fantastiskt man kan tänka sig dagar i Malung med de bästa människorna jag vet! Träffat så sjukt fantastiska människor dessa dagar så vill bara tillbaka och umgås med dom!

Nu är jag hemma och har packat om väskan för nu ska det iväg och jobbas på stor häst tävlingen på travet i östersund!! :) Skojskoj! Ha det bäst så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0