Back on track!




Underbara människa! ♥

Haaallå där alla galningar! :D
Jag är hemma efter tre galna underbara tokiga okontrollerade dagar men min underbara vän Lina som är totalt galen men så jäkla bäst!! Haha med henne kan man inte må dåligt eller ha funderingar för det har man inte tid för! Med henne har man alltid ett leende på läpparna och träningvärk i käkar och mage!! ;) Nu laddar vi inför malungs veckan som snart är här och den vågar jag knappt tänka på hur galen och okotrollerad den kommer att bli! Underbart säger jag bara! :) Jag sa det, de är inte bra å vara med dig för jag blir så jäkla depp när vi skiljs åt.. Och hade jag inte rätt?  Jo nu sitter jag på rummet och lyssnar på våra vrål-låtar som vi sjung högt och falskt till i den kära Borran som tog oss till alla ställen vi ville! Fan Lina jag vill tillbaka till dig nuuuuuu! Förståt? ;)

Ps. nu är jag tillbaka på uppdaterings fronten igen gär på blokken! Så häng på och se va jag har för tok och dela med mig! ♣

Kommentarer
Postat av: Lina :)

JAAAAAAAAAaa, depp är bara förnamnet!! Tror du inte det PISSADE på mig HEEELA kvällen jag klippte ikväll eller... Snacka om att visa sin deppighet för hela sin omgivning ;) MEN snart blir det Malung, så inga deppigheter har vi tid med för här ska jobbas, ridas, packas och ätas innan dess ;) pööööööööööss <3

2012-06-30 @ 00:06:09
URL: http://linawikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0