Det regnar å regnar


Min älskade underbara pärla! ♥

3e Juni och man kan tro att det är den 3e september......
Idag har det regnat (som vanligt i det här landet) och jag har varit i stallet ungefär hela dagen lång. Jag har ridit med moa och Denice cyklade med oss hon tog även en massa fina bilder! ni ska få se dem så klart! :)
Har även byggt sommarhage till min pärla och de andra idag med Helena i regnet.. Och jag fick bekräftat att jag har ett ögonmått som ett GNUU! Haha alltså seriöst jag kunde inte gå rakt med stolp jävlarna för fem öre.. Helt sannslöst! Men de gav oss ett gott skratt iaf! ;)

Imorgon ska vi till Ånge med skolan.. Om det är någon höjdare vet jag väl inte riktigt men bättre än skola är det ju definitivt i alla fall! :)

Fler bilder sen idag kommer senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0