Imorgon blir det överraskningsdags



Heeej där alla Annas små fans där ute ;)
Imorgon är det så att jag tänker våldgästa Anna någon dag eller sådär! Vi ska bland annat dansa som galningar, skratta ihjäl oss och rida hennes fina pärla. Så ni hör ju, det kommer bli grymt! Kan också avslöja att jag ska ha med mig en överraskning till Anna imorgon, en liten present sådär, bara för att hon är bäst! ;)  Så nu kan du ju vara nyfiken ett tag lilla vän!! Mohaha

Ska även tvinga Anna att börja blogg lite mer.. Eller vad säger ni?? Men nu ska ag, virrpannan i leken, ta och vara lite snäll och låta Annas blogg vara och ladda inför imorgon ist. Hopplahoppla! pusspåer


Hääär kan ni hitta mig, virrpannan! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0