Min ögonsten!♥



Lämna mig aldrig, vad som än händer gör det aldrig! Lova att jag alltid ska få ha dig i min närhet! Skulle kunna skriva en hel bok här om dig min kära lilla Leonie! Du har tagit mitt hjärta med storm! Jag skulle vilja förklara hur mycket du är för mig, du är ALLT för mig! Jag vet att en dag i mitt liv kommer jag behöva säga hejdå till dig. Men det finns inte på min karta, att behöva säga hejdå till någon man lever för det går bara inte. Nej inte i min värld! Men i denna orättvisa värld så kommer dagen att komma men innan den dagen hjärtat, så ska vi ha varit och röjt skiten på tävlingsbanorna, busat på de gröna ängarna, varit ute på promenad, snackat om allt mellan himmel och jord, mysiga barbacka turer, ja säg vad vi inte ska hitta på tillsammans pärlan! Jag skriver som om du skulle läsa det här men vem vet du kanske gör det också? Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig min underbara älskade vackra häst!♥
Min älskade ögonsten!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0