KARLSTAD 20120305

Tjollahej på er goa! :D
Jag ligger just nu i soffan hemma hos moffa och Lena i Karlstad. Det är super mysigt här, vi har varit på stan hela dagen och har även handlat mig lite grejs! Moffa har även visat sitt kontor där han jobbade och ja fy tusan, de var så sjukt stort! I byggnaden han jobbade i hade 22 000 glasfönster och det var 5 sjuukt stora höga våningar med världens utsikt från. Väldigt rolig att få se det och gå in där!:) Imorgon blir det bowling och sedan ska jag och mamma ta en mys fika på stan! Underbart! Sedan på onsdag åker vi från Karlstad och direkt till Åre och blir där tills på söndag som de ser ut!:) mitt sportlov är sjukt bra! Har bara underbara människor runt om mig:')

Hoppas ni också har det bra! Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0