U N D E R B A R D A G!

NU ÄR DET LOOOOOOV!! :D Hoppas alla ni läsare också har fått lov idag! ;)
Idag är en sån dag som jag har en lycklighets känsla så ni anar inte! Idag fick vi lov och jag behöver inte gå på skolan på över en hel vecka huur skönt är inte de!? Sedan så gjorde jag mitt sista prov i teknik idag också (hoppas jag iaf!!) känns faktiskt hur bra som helst! :)

Nu har jag just kommit hem från skolan iaf. Jag håller just nu på i mitt lyckorus att sjunga högt och falskt här i mitt hus medan jag håller på och ska packa, om någon timme sätter jag mig äntligen på tåget till gofisen Lina! :) Ska vara med henne hela helgen låång! Alltså, det betyder att mina käkar + kinder kommer göra ont för mitt leende kommer nå upp till öronen som de jämt gör när man är med den tösen, OCH min mage kommer göra mest ont.... Haha om man fick magmuskler av att skratta så skulla jag nog ha flest magrutor efter en helg nere i Viskan! :D
U N D E R B A R T kallar jag de! :D



Haha åå älskvärda bilder alltså! ;) Vi gjorde iallafall succé i STOR STOCKHOLM! HAHAHA!!
(Sista bilden försökte vi passa in i stor-stockholm HAHAHA!)


Ha en fortsatt findag alla ni! Så hörs vi sedan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0