1a maj



En bedårande bild på mig och Sunding när vi åt frukosten på altanen imorse + att vi jobbar på brännan! ;)


Halloj mina bästa! :) Allt väl med er efter gårdagen bravader? ;)
Allt är prima med mig och jag hade en lygn och bra valborg. Den spenderades i staden med moster och hennes familj (var först på tre års kalas!) sedan kom Sunding in till stan och då var vi och kikade på brasan i badhusparken. Det rök som aldrig förr där, första halvtimmen så gick det knappt att andas typ.. Men annars var det trevlans trevlans! Sunding hängde med hem igår kväll också, så fick sovsällskap och hela fadderullan! :) Vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord ända till 05.00 imorse.. Men det var behövligt! Hon är min galenpanna hon!! ;) Imorse när vi klev upp var det stråålande sol så vi flög näst in till upp och gjorde ordning frukost och satte oss ute och åt den! Mumsigt att få äta frukost utomhus. Så de invigde vi idag! :)

Har varit och ridit pärlan min idag också! Hon är verkligen världens finaste! Min "lilla" bääbis!! ♥
Fick även ut och motionera Brålle (en av travarna), första gången jag red ut på honom själv men de gick finfint de! Han fick springa på i 14km idag, han travade på fint och orkade det och hade mer energi kvar också, det vill säga, mycket bra! Vi båda blev dyngsura av svett, så de var verkligen myysigt! Blev inte bättre för att det var klar blå himmel och strålande sol + heelt vindstilla! Fast är glad över att sommarvädret äntligen har hittat hit,
u n d e r b a r t!



ps. jobbar förfullt med filmen från löshoppningen! håll ut den kommer under de närmaste dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0