Dans SM & Stockholm


En bild från koster för några somrar sedan. Jag och de bästa, gladaste & härligaste människorna! Min syster och hennes Johannes! :)

Halloj på er alla godingar! :)
Jag sitter hemma hos syster och hennes lilla fina familj! Jag sitter och ser på dans SM i karlskrona på datorn. Det bara rycker i dans nerverna när man hör musiken och ser alla fantastiskt duktiga dansare! Någon gång i liven man får, så kanske man får en SM-talang i dansen! ;)

Jag har verkligen världens finaste lilla systerdotter! tre veckor och 2 dagar gammal är den lilla tjejen och redan så vacker! Världens stoltaste & gladaste moster är jag i alla fall! :)
Imorgon kommer vi att åka tillbaka hem till Jämtland. Ska försöka dra med mig lite värme och sol dit upp också. Här nere är det både sol och värme!

Ikväll blir det Let's Dance och myys på högsta nivå! Ha det bäst, bästa ni!:)
Blir inte så mycket bloggande som ni märkt. Men har som sagt fullt upp och min kära Iphone vill inte vara med mig längre, så kan inte uppdatera från den heller.. Men ska iväg med den när jag kommer hem så de får kolla upp min lilla "bäbis" HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0