When I Look into your eyes


Min underbara häst är bäst!♥

Träningen med min bästa gick ypperligt idag! :)
Idag gick min pärla verkligen superfint! Jättefina steg blev det, när allt började lossna och jag började komma iform så började hästen också att göra det! Vi finslipade på lite minskningar,ökningar och även övergångar. Haha och sedan tränade jag på min sits och balans utan stigbyglar och herrejävlar hur det såg ut.. Det där ska jag jobba på kan jag säga er! ;) Men allt annat funkade suuper idag! Är verkligen så glad och nöjd efter såna ridpass som detta! Då man känner att man har sån kontakt med hästen så tillslut behöver man endast göra små pet för att allt ska sitta. Då vet man att det mesta har fallit på plats för stunden! Jag och Leonie får bara bättre och bättre kontakt med varandra, så otroligt härligt att se och framför allt känna det! Så jag säger då bara det, akta er för snart kommer vi ut på tävlingsbanorna och röjer gärnet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0